PDA

View Full Version : Ce reprezinta visul tau?!?

ToxicPoison
16.11.2010, 22:14
Salut!...cam de 2 ani ma pasioneaza arta de a citi visurile. Suna cam ciudat nu? Ei bine, tin sa va spun ca aproximativ 80% dintre ele au fost corect descifrate de catre mine. Mai ales cele legate de teze:D...Daca visati ceva postati aici si am sa incerc sa va spun ce inseamna in cel mai scurt timp. Vise placute/Cosmaruri placute(depinde ce preferati) si sper sa va placa acest topic.

-Morrena-
16.11.2010, 22:21
Eu visez foarte multi serpi care ma musca si uneori visez ca zbor :(

amorediana
16.11.2010, 22:30
eu am visat zilele trecute ca urma sa fie un cutremur............................

ToxicPoison
16.11.2010, 22:42
Morrea...nu ar trebuii sa te ingrijoreze serpii,ei sunt simbolul medicinei...daca mai visezi,bea niste apa sfintita inainte de culcare...
Zbor: nevoie de libertate de actiune, de
expresie, de gandire, orice alt tip de
independenta, in functie de atmosfera
generala a visului, dorinta de a depasi orice
limita, curaj, indrazneala, initiativa, asumarea
riscurilor, dorinta de a rupe regulile si
restrictiile, dorinta de suprematie si
dominare, complex de superiortate,
incredere in fortele proprii, supra-estimare,
ambitii personale; (senzatie neplacuta de
zbor, cu teama de cadere) avertisment cu
privire la inaltimea mult prea mare a
telurilor tale, idealism periculos, neincredere
in propria persoana, sub-estimarea fortelor,
risc de dezamagiri, lipsa oricarei perspective,
stress, teama de viitor, deznadejde,
pesimism, sentimentul ca faci un lucru doar
pentru placul altuia, te simti obligat sa faci
ceva; (zbor placut, fara griji si fara teama)
multumire, perioada buna a vietii, optimism,
capacitatea de a te lasa in voia sortii, cu
incredere absoluta in viitor.

Diana imi pare rau dar visul tau se leaga de catastrofa...Cutremur: mari probleme materiale,
schimbare majora, surpriza neplacuta, vesti
zguduitoare; (urmarile unui cutremur).

Kitty_Luv
17.11.2010, 14:04